zaterdag 25 oktober 2014

European Convention 2014

Hallo,

Vorige week is de jaarlijkse Stampin'Up! conventie geweest.
Wat een feest om daar bij te mogen/kunnen zijn!!

Er waren demonstratrices (en een enkele mannelijke demonstrator) vanuit Engeland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en natuurlijk Nederland. Ook al was die laatste groep niet de grootste, we waren wel degelijk enthousiast aanwezig. 

Ik ben een lid van het Pinkies team en we hebben een leuk t-shirt wat we bij zulke gelegenheden aantrekken en waardoor we lekker herkenbaar zijn.



Leuk hé! Zo kan je je teamleden op een afstand herkennen wat heel handig is als er meer dan 600 demonstrators rondlopen!!!   

Natuurlijk wordt er tijdens zo'n conventie ook geswapt. Ik heb er dit keer circa 80 gemaakt. Het idee was om iets typisch Nederlands toe te voegen en ik besloot om een mini stroopwafel en een theezakje te geven als swap.
Met de Scalloped Tag Topper punch heb ik daar een leuke verpakking om gemaakt in kerstsfeer. Verder heb ik daarbij gebruik gemaakt van de Tree punch, mijn favoriete Hardwood stempel, Trim the Tree DSP stack en de kleine ster punch (itty bitty accents punch)

 
 


Tijdens de conventie worden er héél héél veel foto's gemaakt. Veel te veel om te plaatsen maar op deze foto staan alle Nederlandse pinkies met onze Engelse up-line Michelle Last. Een mooie herinnering aan een SUper gezellige tijd!!



En dan wordt het nu tijd om aan de slag te gaan met alle ideeën die ik heb opgedaan!!

Groetjes,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten