woensdag 29 oktober 2014

Leuke opdrachtjes

Hallo,

In een eerder blogbericht had ik aangegeven dat ik met een paar leuke opdrachtjes bezig ben geweest. 

De eerste opdracht was een kraam cadeautje. Voor de kraamvisite van Ghislaine heb ik een schattig doosje gemaakt waarin de moeder van Ghislaine leuke roze snoepjes heeft gedaan.   

Is dat badeendje geen schatje?

De tweede opdracht was voor de verjaardag van mijn neefje. Hij zit nu in groep 8 dus dat betekent voor de laatste keer trakteren op school. En aangezien hij in de week van Halloween jarig is leek het ons leuk om iets met dat thema te doen. Dus het werd een klein "patat" boxje met een vampier labeltje eraan. Het boxje heb ik bewerkt met een spinnenweb stencil van Dutch Doobadoo. Met de hulp van de jarige zelf is het een echte Halloween traktatie geworden!




Lijkt het jou ook leuk om zelf de traktaties voor de kinderen te maken of cadeautjes voor verjaardagen/partijtjes dan kun je contact met me opnemen. Samen kijken we dan wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes,
Karin

1 opmerking:

  1. Leuk stukje! En wat betreft de doosjes krijg ik hele leuke reacties, echt iedereen vind ze mooi en vooral ook origineel.

    BeantwoordenVerwijderen