zaterdag 15 november 2014

Bloghop creatieve harten




Hallo,

Heel gezellig dat je vandaag langs komt op de blog hop van de creatieve harten. De creatieve harten zijn de Stampin’ Up!demonstratrices die in het team van Caroline zitten.
Het thema van onze bloghop is Kerst!En omdat het over 40 dagen al Kerst is, hopen wij dat je vandaag veel inspiratie opdoet met de geweldig leuke projecten die wij laten zien, zodat je lekker zelf aan de slag kunt gaan met de leuke producten van Stampin’ Up!
Gebruik de pijlen onder aan dit bericht om door te hoppen naar het volgende blog. En wij vinden het SU-per leuk om te weten hoe je ons project vindt dus laat ook een berichtje achter.
Als het goed is kom je hier via het blog van Eveline. Ik vind het zo leuk wat ze gemaakt heeft.


Mijn project voor deze week: 




Er staan dit jaar zoveel leuke en mooie artikelen in de catalogus dat het moeilijk kiezen was wat ik voor deze blog hop zou gaan maken.  
Voor vandaag heb ik gekozen voor een kaartje in combinatie met een leuke techniek. Toen ik de stempelset zag wist al gelijk dat ik hiermee deze techniek zou gaan proberen, de achtergrond achter de tekst leent zich hier namelijk prima voor.

Ik heb geen idee of er een "officiële" naam voor deze techniek is, maar ik noem het gewoon de baby-wipe techniek. (Op you tube kun je diverse filmpjes vinden.)
Bij deze techniek maak je gebruik van een babydoekje/snoetenpoetser. Hierop druppel je diverse kleuren inkt uit een re-inker en zo heb je je eigen inkt pad gemaakt. Dit doekje kan je voor meerdere afdrukken gebruiken maar je zal wel merken dat de afdruk lichter zal worden.




Voor deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van de kleuren lost lagoon, pear pizzazz, soft sky en smoky slate.



Ik heb gestempeld op whisper white papier en daarnaast heb ik nog gebruik gemaakt van lost lagoon cardstock. Op de voorste foto heb ik nog een stuk washi tape uit de All Is Calm serie gebruikt en op de achterste twee kaarten de confetti stars pons.


Dan wordt het nu tijd om door te hoppen naar het volgende blog en dat is het blog van Elly.

SUper veel plezier nog tijdens de blog hop.



http://www.vanheijstditjesendatjes.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten en wat een leuke techniek tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gave techniek. En mooi kaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowie! Wat ontzettend gaaf!! Thanks for sharing :)

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaartjes! Erg leuk en toch alledrie net even verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg! Wat een leuke techniek is dat, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, kwam deze techniek laatst ook tegen en ga het zeker ook een keertje uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave techniek en super leuke kaartjes. Heb deze set ook gekocht om deze techniek mee te doen, ik kom alleen een "blikje met tijd" gekort om er voor te gaan zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stempel stond op mijn lijstje en nu spijt dat ik hem toch niet besteld had ... Enige kaart en techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave techniek en super resultaat.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi gedaan en leuke techniek is dat he! X Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten, Karin. Deze techniek is echt heel leuk. Telkens weer een ander resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke gaaf dat je ons deze techniek laat zien Karin! Wat een super mooi resultaat.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje heb je gemaakt, ik denk dat ik ook eens aan de slag moet met deze techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart met een prachtige stempel en knappe kleuren!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen